woensdag 4 maart 2009

bezoek ook eens een van moos' musicblogs !

Het is al weer een tijdje gaande, vorig jaar mei ben ik begonnen met
musicbloggen. Ik zat al zo'n 1,5 jaar zelf rond te klikken en overal
muziek vandaan te sleuren toen ik uitvond dat zo'n pagina eigenlijk
zó gemaakt is. Rond 5 mei zag 'Global Groove' het licht en
ondertussen komen er iets van 800 bezoekers per dag. De pagina
biedt je allerlei soorten muziek aan uit verre windstreken, zoals;
Samba, Calypso, Salsa, Son en allerlei andere soorten. Onder de
tracks kun je downloaden. Via Rapidshare, Free User krijg je de
WinRar file dan binnen. Nog even met rechts uitpakken en spelen
maar. Onlangs ben ik er zelfs nog een tweede pagina bij begonnen,
ik vond dat pop, wave, rock en punky dingen niet op de
wereldmuziekpagina pasten en heb daar nu een aparte plek voor.
De links naar beide blogs staan in de side-bar maar je kunt ook
langs deze weg door naar Ramdog's_Rough_Site of de Global_Groove

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Moos!

wat leuk dit! ik moet nog ff kijken wat je er allemaal hebt opstaan maar het ziet er goed uit.

groetjes, Esther S.